عشق اول

عشق اول

دلتنگی های یه عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 23823
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

V alentineHeart



بعضی وقتا

کلّ ِ دنیا را هم که داشته باشی.. باز هم دلت میخواهد ، بعضی وقتها.. فقط بعضی وقتها.. اصلا" برای ِ یک

لحظه هم که شده ، همه ی دنیای ِ یک "نفــر" باشی

این جمله حسه کامل خودمه.من نویدو خیلی وقته دوست دارم خیلی وقته... خودشم خوب میدونه الان 20

سالمه 5 ساله که دوسش دارم اما نمی دونم اون منو دوس داره یا نداره...خیلی دلم می خواست یعنی از ته

دل دلم می خواست به همون اندازه ای که دوسش دارم دوسم داشته باشه...

 



نظرات شما عزیزان:

fahimeh
ساعت13:32---11 شهريور 1392
خـــوابهـایـم گاهـی... زیباتر از زندگی ام مـی شـونــد... کـاش گـــــاهــی... بــــــرای همیشه خـــواب مــی مــانــدم ...!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نوید و نادیا تاريخ: دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to n.firstlove.n.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com